Meer dan 1 000 000 klanten
Meer dan 600 merken op voorraad

Wat leuk dat je schoenen bij ons wilt kopen! Hier kun je heel veel schoenen vinden die erg graag een deel van je garderobe uit zouden willen maken.

Hoe kan ik het makkelijkst bepaalde schoenen vinden?

Kies je maat en klik op 'Zoeken' links bovenaan de pagina. Daarna kun je een aantal zoekfilters kiezen, zoals bijvoorbeeld kleur, merk of type schoenen. Bij "Type schoenen" kun je verschillende silhouetten zien van schoenen die uw zoekopdracht zullen vergemakkelijken. Je kunt ook verschillende zoekopties combineren. Probeer het maar eens. Als je hulp nodig hebt dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice!

Wat gebeurt er daarna?

Wanneer je ervoor hebt gekozen om je aankoop af te ronden, krijg je een bevestiging van je bestelling in je e-mail en ons altijd vrolijke magazijn personeel gaat aan de slag. Wanneer je schoenen in de Footway zak liggen, krijg je een e-mail met tracking informatie, zodat je je schoenen tot bij je thuis kunt volgen. Na een paar werkdagen heb je ze in huis en kun je ze lekker aantrekken! 


Hallo, ik heb geen bestelling bevestiging ontvangen

De e-mail van Footway is misschien terecht gekomen in je spam mail. Als je de bevestiging daar niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice, dan helpen we je met het oplossen van het mysterie.


Kan ik mijn bestelling tegenhouden als er iets mis is gegaan?

Mocht je je bestelling willen annuleren wanneer je een bevestiging in je mail hebt gekregen, dan zullen we er alles aan doen om de bestelling te stoppen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Als je ons mailt, schrijf dan "bestelling annuleren" en je ordernummer in het onderwerp veld. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat gebeurt er als de bestelling niet tegengehouden kan worden?

Als het pakket al onderweg is, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Je kan de bestelling altijd gratis retourneren door middel van het retouretiket dat je bij je bestelling krijgt. 

Kan ik een bestelling wijzigen?

We kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in een geplaatste bestelling. Heb je de verkeerde kleur of maat gekozen, dan kun je ons vragen om de bestelling te stoppen, of je stuurt de verkeerde schoenen terug en plaatst een nieuwe bestelling.

Ik wil meer weten over jullie prijzen!

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Alvorens je de aankoop afrond bij de kassa, kun je een samenvatting zien van de producten in je winkelmandje en hoeveel het kost. Ook eventuele kortingen zijn daar te zien. 
De prijzen op onze website kunnen op elk moment veranderen, zonder dat dit aangegeven wordt, dus als je een paar afgeprijsde schoenen ziet, dan kan het slim zijn om meteen toe te slaan!

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invullen?

Voordat je je aankoopt afrond bij de kassa, kun je op "PSSST! Heb je een cadeaubon of een kortingscode?" klikken en je code invullen. Als je een melding krijgt dat de code niet geldig is, dan kan het zijn dat deze verlopen is of dat er iets mis is gegaan. Probeer het opnieuw en als de code nog steeds niet werkt kun je contact opnemen met de klantenservice.


Waar kan ik informatie over actuele aanbiedingen vinden?

Je kunt informatie over actuele aanbiedingen vinden op onze website, Facebook en in onze nieuwsbrieven. Volg ons daar! 

Kan ik twee aanbiedingen combineren?

Nee helaas niet. Onze aanbiedingen zijn erg voordelig, maar je zal moeten kiezen van welke je gebruik wilt maken als er twee aanbiedingen tegelijk zijn.

Meer dan 1 000 000 klanten

Meer dan 600 merken op voorraad

29647 zoekresultaten
Als je hier surft, ga je akkoord met de cookies.×