Meer dan 1 000 000 klanten
Meer dan 600 merken op voorraad

Hoe stuur ik schoenen terug?

Dat is super eenvoudig! Plak het retouretiket dat je bij je bestelling hebt ontvangen op het pakket en bel de DHL Express klantenservice op 088 0552 000. Je kunt de retourzending op een locatie naar keuze laten ophalen. DHL Express werkt niet met alle service punten dus bel ze zeker even op voor je het pakket retourneert! 

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Het duurt ca. 5 dagen voor je retour ons bereikt. Wanneer we je retour ontvangen hebben, worden je schoenen geregistreerd en dan ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Daarna word je betaling aangepast.

Ik ga schoenen retourneren. Wat gebeurt er met de betaling?

Wanneer we je retour hebben ontvangen en geregistreerd hebben, word je betaling aangepast. Afhankelijk van welke bank je hebt kan het 2-5 werkdagen duren voordat je het geld terug hebt op je rekening. Als je exact wilt weten wanneer het geld weer op je rekening staat, dan kun je contact opnemen met je bank.


Wat hebben jullie voor een herroepingsrecht?

We volgen de Wet Koop op Afstand, die je 14 dagen herroepingsrecht geeft. Maar we willen het nog makkelijker voor je maken. We hebben daarom het herroepingsrechts verlengd naar 30 dagen bedenktijd. Dat betekent dat als je schoenen niet zo fijn zitten als je had gehoopt, je een maand de tijd hebt om ze naar ons terug te sturen. Denk eraan dat de schoenen ongebruikt dienen te zijn en slechts alleen in huis geprobeerd mogen zijn. De verzendkosten voor het retourneren nemen wij voor onze rekening. Dankzij deze verlenging hoef je, in tegenstelling tot bij het herroepingsrecht, ons niet te laten weten als je spijt hebt van je aankoop. Maar als je ons wilt laten weten dat je de schoenen hebt terug gestuurd, dan kan dat natuurlijk. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, of vul dit herroepingsformulier in.

Wat is het verschil tussen herroepingsrechts en bedenktijd bij Footway?

Er is geen verschil. Bij ons krijg je altijd 30 dagen bedenktijd en je geld terug. Dat geldt voor normaal geprijsde schoenen, maar ook voor schoenen die in de aanbieding zijn.

Wat gebeurt er met de betaling als ik spijt heb van mijn aankoop?

Je hoeft niets te betalen als je spijt hebt van je aankoop. Zodra de schoenen weer bij ons terug zijn, word je betaling geannuleerd. Lees meer bij "Ik wil schoenen retourneren". Wat gebeurt er met de betaling?

Kan ik schoenen terug sturen die ik al gebruikt heb?

Ja. Maar hier bij Footway hebben we het recht om kosten in mindering te brengen voor schoenen die reeds gebruikt zijn. Probeer daarom je schoenen binnen, voordat je beslist of je de schoenen wilt houden!



Meer dan 1 000 000 klanten

Meer dan 600 merken op voorraad

29654 zoekresultaten
Als je hier surft, ga je akkoord met de cookies.×