Algemene voorwaarden


De kleine lettertjes ...: -)

Wij zijn Footway Group AB, geregistreerd bij het Zweedse registratiekantoor voor bedrijven met organisatienummer 556818-4047, Box 1292, 164 29 Kista, Zweden. Ons hoofdkantoor ligt in de Victoria Tower buiten Stockholm. Wanneer je bij ons winkelt of gebruik maakt van onze diensten, apps en websites, geldt de Zweedse wet en de bijbehorende Algemene Voorwaarden. De Algemene Voorwaarden zijn zowel belangrijk voor jou als voor ons, aangezien ze beschrijven wat we van elkaar verwachten. Ze voorzien je tevens van bruikbare informatie. We zorgen ervoor dat deze Algemene Voorwaarden geüpdatet blijven en we veranderen ze van tijd tot tijd, dus denk eraan dat je ze doorleest voor je gaat winkelen, want de laatste versie is van toepassing. Als je ergens hulp bij nodig hebt, mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.


Bestelling

Om bij ons te kunnen winkelen dien je minstens 16 jaar oud te zijn, en gemachtigd te zijn om een van de betaalmethodes die we accepteren te gebruiken. De aankoop moet op jouw naam gedaan worden. Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je een e-mail die bevestigt dat we je bestelling ontvangen hebben. We voeren dan volgens routine een pre-autorisatie uit, om te controleren dat de betaling is goedgekeurd. Daarna wordt er op basis van deze Algemene Voorwaarden een overeenkomst opgesteld. Je hebt eventueel de mogelijkheid om, na het plaatsen van je bestelling, gedurende een korte periode de bestelling te verwijderen. Als we je bestelling al ingepakt hebben is dit niet langer mogelijk. Dan moet je je bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Alle bestellingen zijn afhankelijk van toegankelijkheid. Maar geen zorgen; als er problemen ontstaan met een bestelling zullen we contact met je opnemen. In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat we een bestelling moeten weigeren of annuleren, of een account moeten sluiten of bevriezen (ook als we eerder je bestelling bevestigd hebben) - bijv. wanneer we vermoeden dat er iets geks aan de hand is met een bestelling of een account. Als dit jou gebeurd en je vindt dat we een fout hebben gemaakt, raak dan niet van streek, maar neem contact met ons op via mijnvrienden@footway.nl of 0800 345 6010. We bespreken de kwestie graag met je.


Betalingen

Onze betaalmogelijkheden kunnen variëren afhankelijk van het land waar je winkelt. Bij betaling met debit- of creditcard wordt de aankoopprijs gereserveerd op je kaart bij het bestellen ("autorisatie"). Het bedrag wordt pas afgeschreven wanneer wij de schoenen naar je verstuurd hebben.


In Finland, Denemarken, Noorwegen en Zweden kun je betalen met Klarna. Wanneer je gebruik maakt van de Klarna Factuur winkel je veilig, eenvoudig en hoef je niet te betalen voordat je je items thuis ontvangen hebt. De betaalperiode bedraagt 14 dagen vanaf het moment waarop wij je schoenen verzonden hebben en je kunt, als je een Klarna account aanmaakt, ook in termijnen betalen. Als je ervoor kiest om per factuur te betalen worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Als je vergeet te betalen, komen er, zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden van elke betaalmethode, extra herinneringskosten en vertragingsrente bovenop het bedrag. Op het moment van aankoop wordt er in sommige gevallen een kredietcontrole gedaan. Je krijgt dan per post een kopie van deze kredietcontrole opgestuurd. Persoonlijke gegevens worden in overeenstemming met de huidige wetgeving gehanteerd en Klarna behandelt persoonlijke gegevens om klantanalyse, identificatie, kredietcontrole en marketing uit te voeren. Het Burgerservicenummer wordt als klantnummer gebruikt voor klantenbeheer. Lees hierover meer op www.klarna.se.


In Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Polen, Zwitserland en Groot-Brittannië kun je betalen met Adyen. Wanneer je via Adyen betaalt winkel je veilig, eenvoudig en het geld wordt afgeschreven wanneer we je items verzonden hebben. Informatie die met de banken wordt gedeeld, wordt gecodeerd verstuurd en je kaartnummer wordt beschermd door middel van een gecertificeerd systeem, volgens de veiligheidsstandaarden van de kaartuitgever. Persoonlijke gegevens worden in overeenstemming met de huidige wetgeving gehanteerd en Adyen behandelt persoonlijke gegevens om klantanalyse, identificatie, kredietcontrole en marketing uit te voeren. Lees hierover meer op www.adyen.com.


U kunt ook betalen met Paypal. Wanneer je betaalt via PayPal winkel je veilig, eenvoudig en het geld wordt afgeschreven wanneer we je items verzonden hebben. Persoonlijke gegevens worden in overeenstemming met de huidige wetgeving gehanteerd en PayPal behandelt persoonlijke gegevens om klantanalyse, identificatie, kredietcontrole en marketing uit te voeren. Lees hierover meer op www.paypal.com.


Prijzen en productbeschrijvingen

Er gebeurt veel hier in het hoofdkantoor van Footway, en het kan soms gebeuren dat we een verkeerde prijs op de site vermelden of een product op de verkeerde manier beschrijven. Als we een fout ontdekken en het een van de items die je hebt besteld betreft, zullen we je dit zo snel mogelijk laten weten en je de mogelijkheid geven om je bestelling opnieuw te bevestigen (tegen de juiste prijs) of deze te annuleren. Afhankelijk van de bezorgoptie en het afleveradres dat je kiest, kan het gebeuren dat er kosten in rekening worden gebracht voor de levering. Eventuele extra kosten worden duidelijk aangegeven bij de kassa en zijn bij het totaalbedrag inbegrepen. De prijzen zijn inclusief BTW.


Levering

Hier bij Footway werken we er hard aan om aan alle levertijden te voldoen, maar soms kan een levering vertraging oplopen - bijv. door vertragingen bij de expediteur, logistieke problemen of slecht weer. De bezorging wordt gedaan door de expediteur die wordt aangegeven bij de kassa, en is inclusief een eventuele retourzending. Eventuele verzendkosten kunnen variëren, maar worden vóór de aankoop getoond bij de kassa. We houden je op de hoogte zo lang we kunnen, en je zou je verzending met een traceernummer moeten kunnen traceren. Als je geen leveringsbevestiging krijgt, controleer dan je spam map, want het kan gebeuren dat een e-mail per ongeluk daar terecht komt. Je mag altijd contact met ons opnemen indien er problemen zijn of als je vragen hebt. Om een snelle levering aan te kunnen bieden, hebben we alle producten die te koop zijn op voorraad.


Retouren en terugbetalingen

Wil je een item dat je niet wilt hebben terugsturen?  We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat een item gewoonweg niet is wat je ervan had verwacht en dat je je geld terug wilt. Geen zorgen, zolang de schoenen in originele staat zijn kunnen we retouren accepteren, onder voorbehoud van onderstaande regels. Als je de schoenen binnen 365 dagen nadat je ze hebt ontvangen terugstuurt, krijg je het volledige bedrag van de schoenen terug via de oorspronkelijke betaalmethode. We streven ernaar om je binnen 14 dagen nadat we de retour hebben ontvangen terug te betalen. En daarna? We kunnen geen retouren van ongewenste items accepteren als het tijdsraam voor retouren zoals hierboven vermeld is gepasseerd. Als je een latere retour probeert te doen, kan het zijn dat we de schoenen naar je terugsturen met het verzoek de verzendkosten te betalen. Originele staat Je kunt de schoenen natuurlijk gewoon passen, net zoals je in de winkel zou doen, maar gebruik de schoenen alsjeblieft niet. Als ze aan ons terug worden gestuurd en ze zijn beschadigd of in een ongeschikte staat, loop je het risico dat je geen volledige terugbetaling krijgt en indien nodig moeten we ze aan je terugsturen (en je vragen de verzendkosten te betalen). Alle schoenen worden gecontroleerd bij een retour lle schoenen dienen in originele staat en (indien mogelijk) in de originele verpakking te worden teruggestuurd.


Redelijk gebruik Als we een ongebruikelijk patroon van retouren opmerken dat er vreemd uitziet, bijv. als we denken dat iemandzijn of haar aankopen gebruikt en ze vervolgens terugstuurt of grote aantallen schoenen bestelt en terugstuurt - veel meer dan bijvoorbeeld de meest loyale Footway klant zou bestellen - moeten we eventueel het account en andere accounts die ermee geassocieerd zijn sluiten. Als dit jou zou gebeuren en je vindt dat we een fout hebben gemaakt, vragen we je vriendelijk om contact met ons op te nemen om de situatie samen te bespreken.


Herroepingsrecht De wet geeft u 14 dagen herroepingsrecht. U hoeft geen reden op te geven, maar als u spijt hebt van een aankoop onder het herroepingsrecht, vragen wij u contact met ons op te nemen. Wij betalen u binnen 14 dagen na ontvangst van de schoenen terug. Als u de schoenen na 14 dagen retourneert, hoeft u ons dit niet te melden. U ontvangt tot 365 dagen na aankoop geld voor de schoenen. Vergeet niet dat de schoenen in originele staat en in hun originele verpakking (waar mogelijk) moeten zijn. Als u wilt, kunt u een herroepingsformulier als volgt gebruiken:


Annuleringsformulier
Als u de overeenkomst ongedaan wilt maken, vult u dit formulier in en retourneert u het

Aan: Footway Group AB
Mineralgatan 7, 254 64 Helsingborg, Zweden
e-mail: mijnvrienden@footway.nl

Ik / Wij (*) maak hierbij bekend dat ik / wij (*) mijn / onze (*) koopovereenkomst betreffende de volgende goederen (*) / diensten (*) terugtrekkenBesteld (datum) (*) / Ontvangen (datum) (*)
Naam van de consument (en):
Adres voor de consument (en):


Handtekening / handtekeningen (alleen van toepassing op papieren versie)
Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.


Aanbiedingen/codes

Af en toe kan het voorkomen dat we je aanbiedingen/codes geven die je kunt gebruiken om de prijs van geselecteerde producten te verlagen. De code voer je in bij de kassa, voordat je je aankoop afrondt. Elke aanbieding/code heeft zijn eigen voorwaarden, die beschreven zullen worden wanneer je de code ontvangt (bijv. voor welke producten de code geldt, of de code éénmalig of vaker gebruikt kan worden, wanneer de code gebruikt kan worden enz.). Aanbiedingscodes kunnen niet gecombineerd worden met andere aanbiedingen. Als je een unieke aanbiedingscode krijgt die voor jou persoonlijk bedoeld is, willen we je vragen deze geheim te houden en niet door iemand anders te laten gebruiken. Als wij denken dat een aanbiedingscode op de verkeerde manier gebruikt is (bijv. verkocht is, of gedeeld is met anderen) kunnen we de code annuleren en/of je account bevriezen, of je account afsluiten zonder je hiervan op de hoogte te stellen.


Jouw persoonlijke gegevens

Ons privacybeleid beschrijft hoe we jouw informatie zullen gebruiken. Wij bij Footway houden ervan om met je te communiceren via onze website en sociale media. Maar we hebben geen controle over sociale media platformen of hoe jij je profielen hierop instelt. Controleer en kies je veiligheidsinstellingen, zodat je bekend en vertrouwd bent met hoe je persoonlijke gegevens op deze platforms gebruikt wordt. Wat je niet mag doen … We weten dat het vanzelfsprekend is, maar je mag onze websites, apps of andere diensten ("Websites") niet misbruiken of manipuleren (bijv. een virus of ander schadelijk technisch materiaal uploaden, of overbelastende aanvallen of dergelijke uitvoeren) of op een of andere manier interfereren met onze technologie of functionaliteit, of onze gegevens of die van onze klanten stelen. Als je dit doet, kan dit een overtreding van de wet zijn, maar het kan ons ook hinderen bij het geven van de best mogelijke service aan onze loyale Footway klanten, dus we nemen dit soort gevallen zeer serieus. Footway zal dergelijke overtredingen of activiteiten aan de betreffende wetshandhavingsinstanties melden (en alle informatie over de betrokken personen doorgeven). Je mag ook niet … automatische systemen of software gebruiken om gegevens van onze websites te extraheren, ook wel scraping genoemd.


Als je niet tevreden bent met onze hantering van je persoonlijke gegevens dan kun je contact opnemen met je lokale instantie voor gegevensbescherming of de Autoriteit Persoonsgegevens via datainspektionen@datainspektionen.se of Box 8114, 104 20 Stockholm, Zweden.


Intellectuele eigendom, software en inhoud

Footway is eigenaar van of is gemachtigd om alle intellectuele eigendom op haar websites te gebruiken. Al deze rechten zijn voorbehouden. Je hebt het recht om de inhoud van onze sites op te slaan, af te drukken en weer te geven voor persoonlijk gebruik. Je hebt niet het recht om een deel van de website te gebruiken voor commerciële doeleinden, tenzij je daar onze uitdrukkelijke toestemming voor hebt gekregen. Links naar deze website Je mag linken naar Footway, zolang dit gebeurt op een manier die niet schadelijk is voor, of profiteert van, onze reputatie. Gelieve geen link naar de website te maken op een manier die enige vorm van goedkeuring of aanbeveling door Footway suggereert, waar deze er niet is.


Heb je klachten of wil je met ons praten?

Het kan soms gebeuren dat er iets mis gaat, en dat je contact met ons op wilt nemen. Indien dit het geval is, kun je het beste contact met ons opnemen via mijnvrienden@footway.nl. We versturen geen schriftelijke bevestiging van je bericht, maar we beantwoorden je opmerkingen zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen. Als we er niet in slagen om een oplossing aan te bieden waar je tevreden mee bent, kun je je klacht indienen bij het online EU-platform voor geschillenbeslechting: www.ec.europa.eu/consumers/odr.


Juridische info

We hebben het recht om onze producten, diensten en/of een deel van de website (inclusief onze gebruikersvoorwaarden) op elk gewenst moment te wijzigen, verwijderen of aan te passen. Onze Algemene Voorwaarden gelden onder de Zweedse wetgeving. Garanties Alle goederen die je van ons koopt, hebben de garantie dat het product is of doet wat de consument redelijkerwijs van het product mag verwachten. Daarnaast hebben een aantal producten fabrieksgarantie.


Algemene Voorwaarden voor door gebruikers gegenereerde inhoud

#YesFootway Weet je wat wij het allerfijnste vinden? Tevreden klanten. Wij worden er vrolijk van wanneer een tevreden klant schoenen van Footway draagt op sociale media. Dus wij willen dit aan de hele wereld laten zien. Daarom vragen we om toestemming om de foto's van onze klanten met andere klanten te delen. Wanneer we dit doen, worden de foto's vaak gepubliceerd op onze website - en soms op andere kanalen zoals Facebook, Instagram of onze nieuwsbrief. Door op ons verzoek te reageren met de hashtag #yesFootway ga je akkoord met het volgende:


Je verstrekt Footway Group AB (org.nr 556818-4047), een niet-exclusieve, royaltyvrije wereldwijde licentie om afbeeldingen te gebruiken waarop je #yesFootway hebt geantwoord, hieronder "foto" genoemd, in onze marketing en/of advertenties, inclusief in de galerij op de website, sociale media, nieuwsbrieven, e-mails en andere klantgerichte communicatie en andere marketingdoeleinden. Je verklaart dat je alle rechten van je foto bezit en dat je toestemming hebt van de personen die op jouw foto's te zien zijn - om de rechten weg te geven. Je verklaart dat Footway Group AB bij gebruik van jouw foto's geen rechten van derden schendt of wetten overtreedt. Als je onder de 18 jaar bent, bevestig je dat je toestemming van je ouders hebt. Bovendien stel je hiermee Footway Group AB vrij van alle verplichtingen om je te betalen voor het gebruik van je foto's. Als je later wilt dat je foto verwijderd wordt van onze sociale media of website, neem dan contact met ons op per e-mail of telefoon zodat we ervoor kunnen zorgen dat de foto's verwijderd worden.


Inhoud die je op ons platform hebt gecreëerd

Onze rechten Wanneer je inhoud op ons platform creëert en deelt, willen we dat andere klanten en leveranciers toegang hebben tot jouw ervaringen. Door het delen hiervan bied je Footway Group AB (org.nr 556818-4047) een niet-exclusieve, royaltyvrije wereldwijde licentie om de inhoud die jij op ons platform hebt gecreëerd, binnen ons bedrijf en/of onze marketing, waaronder websites, sociale media, nieuwsbrieven, e-mail, communicatie en andere marketingdoeleinden te gebruiken, distribueren en te kopiëren. Je bent nog steeds eigenaar van de inhoud die je creëert en kunt de inhoud delen met anderen, waar je wilt. Door de inhoud te delen, geef je ons toestemming om je naam en informatie over de inhoud die je creëert te gebruiken. Op grond van deze voorwaarden stel je hierbij Footway Group AB vrij van alle verplichtingen om je te compenseren voor het gebruik van je naam en de inhoud die je creëert.


Als je inhoud gebruikt die valt onder onze intellectuele eigendomsrechten en ze beschikbaar stelt op ons platform, behouden we alle rechten op die inhoud


Jouw verplichtingen Je verklaart dat je alle rechten bezit over de inhoud die je creëert. Je mag niet iets op ons platform delen dat illegaal, discriminerend, misleidend of onjuist is. Je verklaart dat Footway Group AB bij gebruik van jouw inhoud geen rechten van derden schendt of de wet overtreedt. Als je jonger bent dan 18 jaar bevestig je dat je toestemming van je ouders hebt.


We kunnen inhoud die onze voorwaarden schendt verwijderen en voorkomen dat je in de toekomst inhoud creëert, als je onze voorwaarden schendt. We kunnen deze maatregelen ook nemen in gevallen waarin we wettelijk verplicht zijn dit te doen.


Contactgegevens

Verantwoordelijk voor de website

De CEO en verantwoordelijke voor de website is Daniel Mühlbach.





Privacy Policy


Bescherming van je privacy

Footway Group AB, org.nr 556818-4047, is verantwoordelijk voor persoonlijke gegevens en is verantwoordelijk voor de bescherming van jouw persoonlijke gegevens. Wij bij Footway zijn volledig toegewijd aan het beschermen van je privacy. Als je vragen hebt over hoe wij je gegevens beschermen, kun je een e-mail sturen naar oss@footway.se.


Zo gebruiken we je naam en je contactgegevens

Voor het bezorgen van je bestellingen. Voor het versturen van serviceberichten bijv. bezorginformatie. Voor het versturen van informatie per e-mail, sms of post over onze nieuwe producten en diensten. Om fraude tegen jou of Footway tijdens het surfen op internet te voorkomen en te ontdekken. Om ervoor te zorgen dat je onze nieuwste producten en aanbiedingen kunt zien. Om te weten te komen wat jij en andere klanten leuk vinden. Om ervoor te zorgen dat we jou geven wat je wilt en om de concurrentie voor te kunnen zijn. Je hoeft ons natuurlijk geen persoonlijke gegevens te verstrekken, maar als je dat niet doet kun je misschien geen aankopen doen op de site, en krijg je niet de best mogelijke klantervaring. Maar de keuze is aan jou, en wij respecteren deze.


Je contactgeschiedenis bij ons

Wat je tegen ons hebt gezegd, bijvoorbeeld per telefoon, e-mail of op sociale media, wordt door ons gebruikt om onze overeenkomst te voltooien en om onze service aan jou te verbeteren. De informatie wordt tevens gebruikt voor interne opleidingen, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren.


Aankoopgeschiedenis en bewaarde items

Wat je koopt en wat je hebt bewaard in je winkelwagen is belangrijke informatie, die wij kunnen gebruiken voor verkoopdoeleinden, om support te geven en retouren te hanteren. Om ons assortiment te blijven verbeteren, gebruiken we data van aankopen en retouren bij onze inkopen.


Informatie over hoe jij onze website gebruikt

Informatie die je ons geeft wanneer je surft op Footway, zoals bijv. een IP-adres en het type apparaat dat je gebruikt, wordt door ons gebruikt om jouw winkelervaring te verbeteren,om fraude tegen jou of ons te voorkomen en te ontdekken - saai maar erg belangrijk - en om aan onze juridische verplichtingen voor het hanteren van jouw gegevens te voldoen.


Informatie van gelinkte accounts

Als je je Google- of Facebook account aan ons linkt, gebruiken we deze om het voor jou mogelijk te maken om eenvoudig in te loggen op onze website, zonder dat je een aparte account hoeft aan te maken.


Zo delen wij informatie over jou

We zullen je persoonlijke gegevens - bijvoorbeeld je naam, adres, e-mailadres of creditcard gegevens - nooit verkopen aan derden. We willen je vertrouwen winnen en behouden, en we vinden dan ook dat dit absoluut noodzakelijk is om dit te kunnen doen. We delen je persoonlijke gegevens wel met de volgende bedrijven, als een belangrijk onderdeel om onze diensten aan jou aan te kunnen bieden: Bedrijven binnen de Footway Group AB, onze samenwerkingspartners voor bijvoorbeeld betaaloplossingen, leveringen en opslag. Serviceproviders die ons helpen met bijvoorbeeld ontwikkeling, support, en autoriteiten en kredietinformatiebedrijven die nodig zijn, zodat wij kunnen leveren wat we beloven. We kunnen een derde partij voorzien van geaggregeerde, maar geanonimiseerde informatie en analyses over onze klanten, maar voordat we dit doen zorgen we ervoor dat jij niet geïdentificeerd kunt worden aan de hand van die informatie. Elke vrijgave van persoonlijke gegevens in verband met volledige of gedeeltelijke verkoop van het bedrijf, zal plaatsvinden volgens de wetten die op dat moment van toepassing zijn voor persoonlijke gegevens.


Marketingberichten

Om op de hoogte te blijven over ons, je bestellingen en om je te helpen bij het vinden van nieuwe producten, kunnen we berichten versturen per e-mail en sms. Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je geen marketingberichten meer wilt ontvangen. Aangezien Footway bestaat uit een complex netwerk van veel verschillende systemen, kan het een aantal dagen duren voordat alle systemen geüpdatet zijn, dus het kan zijn dat je nog berichten van ons krijgt terwijl we je verzoek behandelen. Het stoppen van marketingberichten betekent niet dat we stoppen met het versturen van supportberichten over bijv. je bestellingen.


Advertenties voor Footway Online

We houden ons ook bezig met online adverteren, om je op de hoogte te houden over waar we mee bezig zijn en om je te helpen bij het zien en vinden van onze producten. Net zoals veel andere bedrijven, laten wij je Footway advertenties zien wanneer je andere websites en apps bezoekt. We doen dit met behulp van een aantal verschillende digitale marketing netwerken en advertentieruimtes, en we gebruiken een aantal verschillende adverteer technieken die worden aangeboden door bepaalde sites en sociale netwerken. De advertenties die je ziet zijn gebaseerd op informatie die we over jou hebben, of op je eerdere gebruik van Footway (bijv. je zoekgeschiedenis op Footway en de inhoud die je op Footway gelezen hebt) of op Footway advertenties waar je eerder op geklikt hebt.


Het bewaren van je informatie

We bewaren je informatie zolang we hiervoor je toestemming hebben, of zolang het nodig is om producten en diensten te kunnen leveren. Als er redelijke redenen zijn of als het nodig is om aan juridische eisen te voldoen, conflicten op te lossen, fraude te voorkomen en bij misbruik of het schenden van onze algemene voorwaarden, kunnen we ook een gedeelte van je persoonlijke gegevens bewaren, zelfs nadat je je toestemming hiervoor hebt ingetrokken.


Jouw rechten

Je hebt veel rechten met betrekking tot je persoonlijke gegevens. Bijv. het recht om te weten welke informatie we bewaren en hoe je gegevens gebruikt worden, het recht om correctie van verkeerde informatie aan te vragen, het recht om te vragen je gegevens te laten verwijderen, en het recht om bezwaar te maken bij de lokale autoriteit voor gegevensbescherming (Europees comité voor gegevensbescherming).


Wijzigingen in de manier waarop we jouw privacy beschermen

Wij kunnen deze pagina van tijd tot tijd aanpassen, zodat deze overeenkomt met hoe we je persoonlijke gegevens behandelen. Indien we belangrijke wijzigingen doorvoeren, zal dit op de Footway website, via andere Footway diensten of andere manieren van contact, bijv. e-mail, worden aangegeven zodat je de wijzigingen kunt bekijken voordat je verder gaat met het gebruiken van Footway.


Cookies

Op onze site maken we gebruik van cookies. Er worden verschillende soorten cookies gebruikt om verschillende redenen. Hier wordt beschreven welke soorten cookies wij gebruiken en waarom. Functionele cookies Functionele cookies maken het mogelijk om te navigeren op de website en onze functies te gebruiken, bijvoorbeeld "Leg in de winkelwagen" en "Opslaan als favoriet". Om de functionaliteit van de website en jouw winkelervaring te verbeteren, stellen Analyse Cookies ons in staat om te meten en analyseren hoe onze klanten de website gebruiken. Wanneer je bij ons surft of winkelt, zullen de Klantenservice cookiesje keuzes onthouden (zoals je taal of locatie), zodat we je ervaring zo goed mogelijk en meer persoonlijke kunnen maken. Advertentie cookies worden gebruikt om advertenties te tonen die relevant voor je zijn. Ze beperken ook het aantal keer dat je een advertentie te zien krijgt en helpen ons de effectiviteit te meten en onze advertenties te verbeteren. Cookies van derden worden gebruikt door samenwerkingspartners die ons helpen onze aanbiedingen interessanter voor je te maken. Daarom worden tijdelijke cookies van samenwerkingspartners op je apparaat opgeslagen. Dit zijn bijvoorbeeld gegevens over welke producten je bekeken hebt. Het doel is om je aanbiedingen te kunnen tonen die zo goed mogelijk aansluiten op je interesses.


Door onze website te gebruiken stem je ermee in dat bovenstaande soorten cookies op je apparaat geplaatst worden en dat we er toegang tot hebben wanneer je de website in de toekomst bezoekt.


Hoe kan ik voorkomen dat cookies worden opgeslagen? De meeste browsers kunnen zo worden geconfigureerd dat je het gebruik van cookies volledig kunt blokkeren. Houd er dan rekening mee dat je gebruikerservaring hierdoor kan worden beïnvloed en dat je misschien bepaalde functies op onze website niet kunt gebruiken.


Meer informatie over cookies kun je vinden op http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm


Neem contact met ons op

We vinden het altijd erg leuk om met onze klanten te praten. En in het geval dat je niet tevreden bent met iets, zijn we extra dankbaar wanneer je direct contact met ons opneemt. Hopelijk kunnen we je helpen en geeft het ons tegelijkertijd de mogelijkheid om ons verder te verbeteren. mijnvrienden@footway.nl




30460 zoekresultaten
Als je hier surft, ga je akkoord met de cookies. Meer lezenOK