Meer dan 1 000 000 klanten
Meer dan 600 merken op voorraad

Veelgestelde vragen


Hey, Jesper! Hoe kan ik iets retourneren?

Het is echt balen als je langverwachte schoenen niet passen. Daar zijn we ons van bewust en we willen dan ook dat je makkelijk je schoenen terug kunt sturen. Neem contact op met onze klantenservice via mijnvrienden@footway.nl en dan sturen we je een retouretiket. Retourneren is uiteraard gratis. Lees hier meer.

Als je het retouretiket ontvangen hebt, dan doe je het volgende:

Leg de schoenen in de schoenendoos en doe er een stevige plastic zak omheen. Je kunt uiteraard de zak van Footway gebruiken, maar ook een andere zak die je in huis hebt. Sluit de zak en plak het retour etiket erop. Breng het pakket naar je dichtstbijzijnde postkantoor en bewaar de bon goed. Je hoeft dus geen ingewikkeld formulier in te vullen, maar kunt gewoon de schoenen terug sturen. Als je twee verschillende bestellingen hebt die je terug wilt sturen, dan verzoeken we je om ze elk in een aparte zak met een apart retour etiket te versturen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra je retour geregistreerd is krijg je van ons een e-mail en dan wordt ook meteen te terugbetaling in gang gezet. Het duurt ongeveer 1 ½ week voor de retour ons bereikt heeft en de terugbetaling ontvang je meestal binnen maximaal 5 bankdagen. Als je de status van je retour wilt weten, neem dan contact met ons op.

Ik wil van maat ruilen, hoe doe ik dat?

Eenvoudig - plaats een nieuwe bestelling en stuur de schoenen die niet pasten terug. Je hebt dan gewoon een nieuwe aankoop gedaan en het aankoopbedrag van de schoenen die niet pasten krijg je terugbetaald zodra je retour geregistreerd is.

Ik wil mijn schoenen reclameren, hoe doe ik dat?

Don't worry - be happy. Mail een afbeelding van de schoenen naar ons en dan komen we tot een oplossing.

Wanneer komen deze schoenen weer op voorraad?

Klassiekers komen meestal weer binnen, maar andere modellen kunnen uniek zijn voor een bepaald seizoen. Neem contact met ons op zodat we kunnen kijken hoe het er voor staat met jouw droomschoenen.

Ohjee! Soms gaat het allemaal wat snel als je op het scherm klikt. We proberen altijd om ongewenste bestellingen tegen te houden, maar soms heeft ons snelle personeel in het magazijn je schoenen al verstuurd. 
Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op, dan doen we ons best om het pakket tegen te houden.

Het ik "Mijn Account" nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

Je hebt geen account nodig om bij Footway te kunnen winkelen of om favorieten op te slaan. Als je een account wilt kun je een bestelling plaatsen en wordt er een gecreëerd. Fluitje van een cent!

Mijn pakket is niet aangekomen/is weg!

Oh nee, dat is niet de bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice zodat we het pakket voor je kunnen traceren. Mocht het pakket van de aardbodem verdwenen zijn, dan lossen we dit uiteraard voor je op.

Ik heb niet alle schoenen die ik besteld heb ontvangen!

Dat is raar! Neem contact met ons op, dan kijken we wat er mis is gegaan.

Hoe vallen deze schoenen en wat is de binnenmaat?

Een veel voorkomende vraag. Bekijk onze maattabel of neem contact op met onze klantenservice voor antwoorden op je vragen.

Mijn betaling wordt niet goedgekeurd, hoe kan dat?

Oei.. Gezien wij geen toegang hebben tot gegevens met betrekking tot jouw betalingen, verzoeken we je om contact op te nemen met je bank. Zij kunnen zien waarom de betaling niet lukte.

Hoe verwijder ik cookies?

Als je alle schoenen die in je winkelmandje liggen of die je als favoriet hebt opgeslagen wilt verwijderen, dan kun je dat met een enkele klik op onderstaande knop doen :-)

"Verwijder mijn Cookies"
×
×
Fijn! Het is opgeslagen!
Zo, weer een favoriet opgeslagen bij de verzameling :)

29859 Zoekresultaten
Om bij te houden welke schoenen je in je winkelmandje hebt, welke maat je hebt gekozen als filter e.d. maken we gebruik van zogeheten cookies. Door verder te surfen op Footway.nl geef je hier toestemming voor.×